Frequently Asked Questions
Luctus ultrices posuere cubilia
Коли можна почати користуватися платформою?
Сервіс ще на етапі розробки. Ті, кого зацікавив функціонал нашого сервісу можуть заповнити форму попередньої реєстрації. Ви перші дізнаєтес я про реліз та оновлення, а перші 100 партнерів отримають статус VIP і зможуть користуватися функціоналом сервісу безкоштовно і без обмежень.
Як відбувається оплата?
До введення в дію системи передплат ми виставлятимемо рахунки вручну відповідно до наших поточних цін. А тоді оплата стягуватиметься автоматично з прив’язаної банківської карти відповідно до вибраного плану.
Перші 100 бізнес-партнерів, які співпрацюватимуть з Acortar отримають статус VIP і користуватимуться усім доступним функціоналом безкоштовно.
Як додати курс, який зараз ще не закінчився, але набір вже закрито? Що робити з учнями таких курсів?
Наші спеціалісти подбають про швидке та безпроблемне перенесення ваших поточних курсів до системи.
Ми також створимо профілі для ваших учнів, щоб після авторизації вони одразу побачили свої курси в особистому кабінеті.
Чи зможу я оновлювати інформацію про свої послуги самостійно?
Так, зможете. Ви або ваші співробітники, які займаються контентом, зможуть робити це через сторонню CMS, яка інтегрована з нашою системою. Ми забезпечимо вас усіма необхідними інструкціями та навіть проведемо спеціальне тренування, якщо буде потрібно. Згодом ми плануємо перейти на власну CMS. Ми, звісно ж, допоможемо безкоштовно всім існуючим клієнтам перенести всю інформацію в нашу CMS, коли це станеться.
Чи надаєте ви свої послуги репетиторам?
Так, авжеж надаємо.
У нас є готові рішення для широкого спектру освітніх послуг, незалежно від того індивідуальні вони чи групові.
Чи пропонуєте ви знижки?
Так, ми готові обговорювати спеціальні умови співпраці, особливо з великими корпоративними клієнтами і особливо на початкових етапах.